jag vill inte bo kvar i norrköping!

hatar norrköping från botten av mitt hjärta
fyyfaan vad jag hatar det, fan fan fan fan.
hatar själva staden, folket, miljön, alltihop !
allt jävla folk som bor här snackar skit hela
jävla tiden, vart du än är i norrköping så får
du aldrig vara dig själv, eller göra vad du vill
för det är fel, tycker andra och så ska det inte
behöva vara förihelvete! och dessutom hatar
jag verkligen folk som smörar för att få vänskap
eller kärlek på något sätt, ååååååh jag får damp!
men vad jag har sagt och vad jag ska göra är att
definitivt flytta långt åt helvete härifrån och bli en
halmstadare haha, jag ska fan i mig bo i halmstad
jävla underbara stad det där, jag och min älskling
vi ska bara bort från skiten alltså, så är det bara.
så det blir typ, tack för den "fina" tiden i nkpg så
hoppas ja att jag aldrig mera kommer tillbaka IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0