pajj i skarn.

skapligt lyckad kväll / natt tycker jag, men det kunde ju blivit en aning bättre!
jag lovar att min kväll igår hade blivit så mycket bättre om jag slapp vara med
folk som jag absolut inte tycker om, hur roligt är det att komma till en fest där
man är osams med sådär 2-3 stycken och sen ska man försöka se glad ut och
samtidigt ha skit-skojj, inte så jävla lyckat va? skulle inte tro så, men som sagt
det är sånt man får leva med helt enkelt, huvudsaken var väll att jag vart hyfsat
onykter och hade roligt med mina närmaste och firade freddie och davve massor!
det blev förkrök hos tobblerone med älskling, emelie och emelie sen vidare till da
pizzeria där det var sjukt med folk, och vi sjöng " ja må dom leva " till f och d som
jag skrev så fyllde dom båda år igår, hihi. sen resten av kvälla så vart det bara än
massa jädrans problem och då var det inte så roligt längre, sen var det bara för mig
och älskling att hem i det ISKALLA vädret och det är nog sista gången jag fucking
går hem när jag har druckit och inte har jätte tjockt med kläder heller haha, men ajja
huvudsaken där var att jag och babe kom hem tillslut och kröp ner som 2 stycken is -
bitar brevid varandra i sängen, men ändå mys med honom! sen vart det att sleeepaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0