jag vill till landet!

idag var det planerat att jag, älskling, morsan, geir & ville
skulle till vackra mauritzberg och övernatta hos geir men så
är det ju det där eviga tjatet om vem ska ta tjabo ( min hund )
så jag hoppas verkligen någon frivillig jävel kan ta honom för jag
vill verkligen dit. och ta det lugnt & ha det mysigt tillsammans med
mina 2 älsklingar, krille & ville. och givetvis morsan & geir med men
nu menar jag vilka jag vill gosa mest med! hihi. ajja. btw, sjukt fint
väder ute idag för en gångs skull, ååååh. snacka om att sakna landet!
nevars, nu ska jag pussa lite på min baby som jag fira 1år & 2månader
med igår. är det inte bara fööööööör gölligt eller? johodå. i'm so happy :D


bara du mitt underbara hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0