mauritzberg är sjukt fint.

blivit lugnt idag. tillbringat halva dagen i mauritzberg med älskling
och morsan hos hennes nya. riktigt super-trevligt! ett ställe där jag
verkligen skulle trivas att bo, på ett sätt. ett riktigt " landet place "
med 100 meter till närmaste sjö, bastu precis vid sjön och lösa kor som
gick fritt precis där man ska bada !! fatta känslan, hehe. och det fanns till
och med hästar som gick i en hage längst huset, förstå så nära inpå ? och
jag som älskar hästar med :D har jag tur så kanske jag skulle få rida på
någon utav dom sa morsans kille * håller tummarna * skulle vara roligt att
få göra det igen, har fan inte ridit på över 2år .. saknar't .. men men. nog
om det nu, om några dagar blir det dit igen för att åka båt och fiska över
helgen, sjukt skönt. fårse om jag orkar skriva något imorgon eller framöver!
blir nog att jag kommer igång med skrivandet när min älskade åker till gotland
ännu en gång, fasst nu ska han vara där ännu längre än sist :( kommer sakna han
siiiiiiiiiinnessjukt mycket, min snutt. och nu ska jag lägga mig i hans varma famn för
han är sjuk och har feber så jag ska ta hand om min lilla sjukling, naw <3. byyyee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0