O.N.T

ja, det är vad jag har precis i hela jävla halsen, fan då.
och imorgon börjar jag kvart i 10 och ska ha aktivitetsdag!
kul att må' såhär om man ska behöva röra på sig / springa.
jag får gå dit men skita i att vara med, bara för närvaron ..
det låter absolut inte som mig att säga sådär?! haha, oups.
måste bara säga att det känns som om jag mognat yttligare
lite till under det senaste halvåret för jag har varit med om så
mycket den senaste tiden och man lär sig av sina misstag samt
så skaffar man en hel del erfarenhet om saker och ting och det
är ju rätt nyttigt, eller? jo! iallafall, har varit på stan idag med
min käre mor och hon har faktiskt handlar saker åt mig, aw !!
fick bh, trosor, strumpor, leggins, armband, halstabletter och
en hel del annat smått och gott, dä gulligt! och nu, nu ska jag
och min underbara älskling ta oss en rejäl kvällsmat för jag
håller på att hungra ihjäl känner jag, sen blir det sova på det.
och imorgon så ska jag till vårdcentralen om det är öppet ..
wish me luck. GB people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0