stupid stupid stupid.

känns inte riktigt som att jag kan uttrycka mina känslor någon annan stans än här
eller hos min älskling. för det är ingen som lyssnar! bara han och typ bloggen, eller?
ajja. känner mig ledsen iallafall, över en sak som jag inte riktigt vågar berätta eller
alltså vågar och vågar, det känns bara så onödigt att skriva det ifall h*n skulle läsa.
det ända jag kan säga är att personen har förstört en stor del av mitt liv, ärligt talat!
först mådde jag skit och visste inte riktigt vad jag ville med livet men sedan såg jag ett
ljus, ett hopp, en väg att ta mig fram på som verkligen kändes säker och helt jävla rätt.
men just då, när jag var som lyckligast så skulle såklart det förstöras genom att personen
gjorde den här lilla saken som jag inte har lust att säga. så nu mår jag sådär konstigt igen.
det känns som om jag är gjord för att allltid ha otur eller att jag är den som aldrig ska få
må bra, sorgligt nog. vill inte låta som att jag tycker synd om mig själv för det är nog jag
själv som skapat det hela från början! men men, gjort är gjort och jag är glad för att jag
har det jag har idag. nog om det, ska idag för första gången på evigheter träffa frida, ninni
och sabina. fårse vad som händer och sker, har inte en aning om vad vi ska göra men det
märks ju som sagt. sen senare mot kvällen kommer älskling och ska sova hos mig, mysiiigt.
sen imorgon så ska jag, älskling, jimmy och ville till finspångs äventyrsbad och leka lite haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0