är med frojten!

.. är hemma och frojten är här! (emelie) vi har nyss kommit från stan.
har shoppat lite. det blev en ny tjocktröjja, sjukt snygg. och så blev det
en ny bikini, slänger upp bilderna lite senare. don't worry .. men iallafall,
innan vi gick hem så svängde jag förbi gottoteket och handla hem två st.
chockladtomtar, en till min älskling såklart. gulligt va ? aw. sen blev det
en vaniljcola med, så jädra gott. ingen nyttig människa låter det som haha.
men oavsett hur mycket fett jag slänger i mig så är jag fortfarande lika smal!
känns så skönt, märks att det går i släkten så .. ;) hehe. kommer jag väll där
vid 40-års åldern och ser ut som en flodhäst, hahaha nevars ! aldrig i mitt liv
ska jag låta mig bli så, uek. nåja, nog om " fett-snacket " nu så går jag vidare.

ska antagligen och bada med mrs. frojt and her " boyfriend " mr. fegge .. och
med min underbara pojke såklart ! får hoppas det blir så. det kan hända att vi
inte kan eftersom min pojke hade en rejäl huvudvärk så får vi hoppas den går
över. både jag, krille (pojkvännen), emelie och fegge har kört medley's bad-spel
som går ut på att du styr en gubbe som ska åka i en vattenrutchbana och samla
poäng, och poängen är badbollar och oavsett vilka poäng du får så får du en gratis-
biljett, nice va ? så om ni vill vinna gratis-biljetter till vilket badhus ni vill (bara det
är medley) så gå in HÄR. och för er som inte ser att det står här så lägger jag upp
hela länken här: http://www.medley.se/medley/badkampenv2/ haha, lycka till !

UPDATE: laddar upp bilderna från dagens shopping nu istället. låter lite bättre eller hur ?





Kommentarer
Postat av: ninni

har likadan bikini fast i lila ;)

2010-12-08 @ 15:57:42
URL: http://NINN
Postat av: frida

Gud vilken fin tröja! Var har du köpt den? :)

2010-12-15 @ 20:32:20
URL: http://fljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0