det vart badhuset.

kom hem för ett bra tag sen, men ändå. vi var på badhuset iallafall !
trodde aldrig vi skulle hinna, men det var exakt en timma kvar innan
det stängde så vi hann med precis allt vi ville, och det var typ bara vi
som var där, vilket var jääävligt skönt. efter badet så bastade vi fasst
tyvärr i olika avdelningar, emelie och jag satt ensamma i " vår " bastu
medans älskling satt med två gamla gubbar i " sin " bastu, haha stackarn.
efter det så drog vi till albrektsvägens pizzeria och tog något att käka, gott.
var helt utsvultna efter sim-turen (stavning?). och nu sitter jag och älskling
vid våra datorer och ska närsom lägga oss. fan så skönt det ska bli att sova !
vakna upp och veta att det inte är långt kvar tills helgen, för på lördag så jävlar
ska jag, älskling och förhoppningsvis emelie hitta på någonting hela dagen fan ..

älsklingen gav mig ett tips, att vi skulle knyta fasst tjabo i en pulka och åka efter.
haha så jävla roligt, ska fan göra det. har gjort det för många år sen när jag var lite
mindre, undrar ens om tjabo skulle orka mig nu ? naw, stackarn. ajja, fårse hur vi gör !

hörs imorgon people ..


    det fick bli en gullig bild på min sötnos hund, tjabo. sleep tight or what ? haha plutten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0