firade ju lilla mig igår!

orkar inte skriva så mycket idag, men ska sammanfatta dagen igår och skriva lite kort bara.
- vaknade och drog till pappa ungefär runt kvart i ett.
- kom fram, började genast med att försöka sätta ihop pepparkakshuset!
- började sedan dekorera det lite snyggt sådär, ni vet ? hehe.
- sen vart det färdigt, och det vart rätt så bra faktiskt (se bilden nedan)

min underbara älskling hjälpte ju till såklart, så go' är han mitt fina hjärta.
och undrar ni varför jag använde mig av mm's - godisarna så är det för att
det varken fanns det jag hade tänkt dekorera med från början, vilket då var
ahlgrens vägskyltar, skulle blivit skitsnyggt. men det fanns ju som sagt inte !
och sen tänkte jag: amen, vi kör det gamla hedliga NON-STOP men tror ni att
det fanns eller ? ae, skulle inte tro det. alltså, hemköp i lindö har ju ffs ingenting !

ajja nog om det, nu fortsätter jag ..
- efter vi bakat och fixat så kom denny (min ena bror) och så samuel (min styvbror)
- vi klädde faktiskt granen (lite, lite tidigt jag vet!) men det var hur mysigt som helst.
- vi satt och umgicks, snackade och bara tog det lugnt. medans farsan och ulla fixa käk.
- vi åt middag tillsammans, det blev potatisgratäng med någon slags biff (minns ej!)
- fick faktiskt 2 överaskningar, eller rättare sagt presenter. 2000kr och en iphone ..
vart riktigt jädra glad över det och jag menar .. jag fyller ju faktiskt inte ens år nu ?!
egentligen alltså. det är ju typ 18 dagar kvar tills min riktiga födelsedag, längtar dit med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0