går han på tjack eller?

kom hem från skolan för ett tag sen, sitter och tar det riktigt lugnt bara.
väntar på att min stackars pappa ska ringa, han ligger på sjukan just nu !
vill inte säga vad som har hänt, men som tur är så är det nog inte allvarligt.
så han ska ringa iallafall, så ska hans fru hämta mig och skjutsa mig hem till
dom för jag ska vara hundvakt till deras lilla vovve. annars blir han ju ensam !

påtal om ensam, jag kände lite medlidande till en " klasskompis " som fick sitta
ensam på spårvagnen hem idag, jag känner henne inte på det sättet men jag vet
vem hon är. vi satt på samma spårvagn och så kliver det på största tjackmonstret
och sätter sig brevid henne. hahaha, jag hade fått panik om det hade varit jag. han
satt ju inte jätte långt ifrån mig heller så jag kände mig lite osäker jag med ! hatar
när det kliver på sånna läskiga människor och sätter sig brevid än eller kollar på än ..
jag lovar att han gick på något alltså. han kunde inte sitta still och hoppade typ på stolen
som han satt på. han kanske satt en meter ifrån mig, och jag tänkte direkt " calm down "

gjorde en liten bild som ska föreställa honom ! tycker det vart sjukt likt. håll ögona öppna ..
för nu vet ni ju typ hur han ser ut ! fasst han såg mycket, mycket läskigare ut i verkligheten.
                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

uch då, det lät inte kul gumman! <3

2010-12-03 @ 18:22:31
URL: http://ninnileknes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0