hej och hå ..

nu är jag tillbaka igen. fyfan, vilken jävla huvudvärk mot slutet av kvällen igår .. vart nog för mycket !?

men nåväl. det var den bästa födelsedagen igår iallafall, alla var så himla gulliga. hemma hos pappa på morgonen
sjöng dom för mig vid frukostbordet och så sjöng hela krilles familj för mig. älskar er alla min underbarlingar hihi !

nu kanske ni inte bryr er vad jag fått i julklapp, men det skiter jag i för jag berättar iallafall haha
:D
• överaskning från älskling, förlovning.
• kenza's jofama-jacka.
• presentkort på ginatricot.
• presentkort på glitter.
• ett överflöd med pengar.
• en morgonrock (behövligt)
• mjukisdress + stumpor.
• godis.
och så vann jag och älskling hem lite smått och gott från julklapps-spelet!
- en lotion, bakis-tabletter, sjukt massa doft-ljus, dusch-svamp, tandkräm,
dioderant och en kortlek. så det vart ju lite blandade grejjor där med hehe.

vad fick ni i julklapp då ? fick ni någonting ni önskade er ? :) skriv gärna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0