igår vart det " städar-dag " !

japp. igår vart det en riktigt städar-dag. kom hem och gick ut med hunden sen direkt efter började jag
plocka med allting i rummet, sluta med att jag städade upp allt. sen kom jobbarn hem, dvs. älskling och
börjar med disken det första han gör, stackarn. sen gjorde bror mat, och efter det tog jag disken som vart !
sen idag har jag och älskling tvätt-tid och direkt när jag slutar det vill säga vid kvart över elva, så är det bara
börja med det. det behövs vill jag lova ! vad ska ni alla göra idag då ? händer något roligt ? fredag idag förfasen.

vet ni vad jag ska göra klockan kvart över tre idag ?
JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ RIDA ! det ska bli riktigt roligt att få göra.
det var ju för fack sejk fyra år sen eller något sånt, tänk om jag inte 
kommer ihåg något ? haha, skämmer ut mig totalt. nevars .. så dant blir
det nog inte. ni får hålla tummarna för mig och hoppas det går bra, eller hur?
:thumbup:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0