julbord idag, göttans!

innan jag börjar så vill jag bara säga, tack ninni för att du hjälpte mig att äntligen hitta en bra frisörsalong att gå till.
bara för att du hjälpte mig så länkar jag din blogg: http://ninnileknes.blogg.se/ naw. ibland är jag bara för gullig, inte sant ?
* HAHA * ..

ja, som sagt. det blev julbord idag som jag och min pojkvän var så duktiga och lagade (det var mest jag, egentligen) hihi ..
och det blev svingott. men det värsta, om man nu ska säga så var att jag blev propp mätt .. alltså riktigt äckligt mätt, usch !
tycker verkligen inte om att vara sådär överdrivet mätt. men nu sitter iallafall jag och pojken vid varsinn dator, han spelar cod
och jag skriver lite för mig själv (och er) .. förutom det så ska vi snart lägga oss och sova sött ! älskar att sova, gör ni det med ?

UPDATE: FAN, FAN, FAN !!!! har helt glömt bort att jag fick med mig hemma-uppgifter tills imorgon, helvetes jävla ******* shit ..
det är en historia uppgift om första världskriget. och den MÅSTE jag verkligen hinna idag, annars är jag skapligt körd ( stavning? )

                                här har ni en bild från the x-mas food, hahaha engelskan är ju på topp med !
                     




Kommentarer
Postat av: ninni

naaaawwiiiiiii sötnos <3

2010-12-14 @ 20:36:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0