kom hem för ett tag sen.

kom hem för ett tag sen från skolan, det gick bra. men min historia lärare var tydligen på något viktigt möte i stockholm så vi fick en vikarie, och ni vet ju vad som händer om man har en vikare ? det blir inget jobb utan bara en massa snack, så vi snackade om allting mellan himel och jord, typ. rätt skönt det med ibland, inte sant ? så jag fårse hur det går med hemma-uppgiften imorgon istället. och nu ska jag hoppa in i en snabb dusch så jag är fräsch tills älsklingen kommer hem ! skriver antagligen lite senare, ha det bra. hejjåå !

ps. har en sak jag ska säga er lite senare, hm .. vad kan det vara ? kika in om ett tag så lär ni märka ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis!!

det går till så här..

du för in pengar på mitt konto

och jag skickar sen iväg tuben i ett brev hem till dig.

vi får maila varann så kan jag skriva kontonumer, och du skriver din adress:)

2010-12-15 @ 13:40:02
URL: http://striperellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0