lördags-relax.

okey .. förlåt idag igen. jag har inte skrivit något för att jag har varit med älskling och danne hela dagen !

vi har varit på finspångsbadhus och badat, ink. relaxen mot slutet .. lite skönt det var då, nu såhär i kylan.
men som sagt så har inte haft tid att blogga, men nu är jag tillbaka. har suttit med gitarren i 40år för att lära mig
en massor av nya låtar och eftersom min pojkväns kusin var hos oss dagen till ära så passa jag på att fråga honom om
hjälp. han är sjukt duktig på gitarr ! och han visade mig och min pojkvän lite nya låtar och grejor så nu ska vi allt öva.

.. finns inte mycket att säga om dagen förutom att den har varit riktigt bra faktiskt ! ha det massa bra, heeeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0