när börjar mellandagsrean?

.. när f*n börjar mellandagsrean, någon som vet ? jag har helt glömt bort.

idag har varit en skön dag, jag och älskling har åkt runt och kollat lite på olika rea-ställen.
först var vi på onoff för att vi skulle försöka hitta ett wii men det var slutsålt och sen åkte
vi till media markt, men det var ju bara att vända direkt för det var verkligen FULLPROPPAT!
efter det blev det elgiganten, men dom hade heller ingen wii. tills sist drog vi till maxi och gick
direkt in i game-stop och där hade dom ett svart, jättesnyggt wii för bara 1800:- värsta kapet ?
vi skulle köpt det, men när vi tänkte efter så var det bara onödigt, kommer väll bara köra det en
gång och sedan tröttna ..  men så är det ju faktiskt med det mesta man köper, inte sant ?! jou ..

   kolla vad min pojkvän var gullig och köpte till mig, gissa om jag vart glad ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0