NEW YEARS EVE.

GOTT NYTT Å .. neeeh .. jag skojja bara ! det är ju inte förens om typ 8 timmar man ska säga det :D

vad gör folket då ? och svara någongång för i helvete, det är ju nytt år snart och då hoppas jag på mer
kommentarer för jag vet ju att ert nyårs-löfte är " kommentera carro's blogg mer " .. har jag rätt eller !?

haha nevars. jag har faktiskt inte tänkt speciellt mycket på det där med löften hit och löften dit, har ni det ?
det ända jag vet som jag har haft som löfte hela livet typ är det vanliga " jag ska sluta äta godis " haha naw.
ofta man ens har sånt löfte då ? vem skulle klara sig utan godis ? inte jag iallafall .. för det är ju så jävla gott.

ae, nu babblar jag för mycket här va. jag säger bara TA'T LUGNT IKVÄLL MED DRICKANDET OCH RAKETER !!
ni vet ju bara hur det brukar sluta för alla som dricker och ska tända på en raket, kan ju hända vad som helst.

btw, kommer ihåg när min morsa berätta att hennes kompis hade varit full och haft en cigg i munnen och så skulle
han latcha lite sådär, och så tände han på en raket som var som en cigg och utan att han märkte det så stoppade han
raketen i munnen istället för ciggen, tror ni det gick bra för honom eller ? det smällde ju i hela käften på honom, goosh

       

Kommentarer
Postat av: frida

Sv: Eller hur jag vill ha allt från både hennes jack-kollektion, skokollektion och hennes smycken! Haha fast det skulle va lite wannabe ioförsig haha<3



Det är så svårt med löften men mitt ska nog vara att ta mer tid för vänner och att ha ett riktigt kul år :D



Dog den där killen med raketen i munnen? :o

2011-01-01 @ 21:33:23
URL: http://fljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0