SE HIT, SE HIT!

ÄR DET NÅGON SOM VET NÅGON BRA FRISÖRSALONG I NORRKÖPING SOM GÖR EXTENSIONS ?
det är nämligen så att jag hade tänkt att göra det, någon gång strax efter julen så det skulle vara
perfekt om ni kunde ge mig bra förslag ! det ska ligga någonstans runt i city. om inte, i något område
precis utanför norrköping. blir SUPERGLAD om jag får svar .. för det ända stället jag vet som gör exten-
sions är rebecca's hårsalong, typ mitt emot lucky seven, för alla som vet. så snälla, lägg en kommentar .. 
jag läser allas ! eller skicka ett mail till: [email protected] , .. ha en bra dag allihopa, hejdå !

     


Kommentarer
Postat av: ninni

hårvårsbaren på maxi darling :)

2010-12-14 @ 19:21:47
URL: http://ninnileknes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0