skönt med relax ..

.. det blev som vi planerade ;)

en riktig relax för bara oss två, jag och min älskling.
det första vi gjorde var att hoppa in i ång-bastun och
det var så jävla skönt, förutom att det luktade som att
sitta i ett tropicarium. det var mörkt och så fanns det en
massa spottar i taket som blinkade i olika färger, myspys.
sedan låg vi typ 30min i jacuzzin. och så blev det lite vanlig
torr-bastu och till sist, vågade jag hoppa i en typ " is-vak "
vet inte vad det heter ? och det var som ett badkar ungefär
fasst med iskallt vatten, som man ska hoppa i innan eller efter
man bastat och så. och JAG VÅGADE. men min lilla gubbe var
inte lika modig minsann, höhö. efter vi vart på relaxen så gick
vi in i äventyrsbadet och åkte rutchbana en gång och så forsen
en gång sen drog vi oss hemåt. och vad kul det var att sätta sig
i bilen sen då, vi som inte har något fläkt i bilen och vi sitter där
och är helt slut i kroppen och flåsar så att själva flåset som sätter
sig på rutorna blir is och vi inte ser ett skit, ASBRA! eller inte, haha.

men nog om det, nu ska vi lägga oss i sängen och bara mysa till den
så sjukt bra julkalendern, haha vi är lite små barnsliga vi två, hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0