smarthead?!

fiiiifasen vad kallt det är ute idag då, och vet ni hur jag vet det då ? jo, för jag varit ute kanske ..
liiite för länge, låste ut mig själv eftersom jag glömde nycklarna hemma innan jag gick ut, smart ?
försökte få tag i morsan, men hon svarade inte. satt i min trappuppgång i typ 20min och frös ihjäl
med min stackars vovve brevid mig som stod och hoppade för att han frös så mycket, tycker synd
om honom ! men tillslut fick jag tag i min pojkvän som är så underbar att han åker från jobbet för
att skjutsa mig till min morsas jobb för att hämta extranycklarna, puh. TACK ÄLSKLING, DU E BÄST!

 så, såhär fick tjabo ligga i min och min pojkväns säng när vi äntligen kom innanför dörren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0