" stockholm i chock efter bomben "

jag kanske är lite sent ute med den här grejen och jag vet om att de flesta redan vet att det här har hänt och så
men jag vill bara visa er det här klippet, för dom som inte har sätt ( om det nu är så att man vill se hur det gick till )
det är ju så sinnesjukt att något som det här händer ? det här kommer bli historia, det är första gången som något sånt
händer i sverige .. någonsin !! jag hoppas verkligen inte det händer igen, vilket många är oroliga över och mestadels i stockholm då ..
jag säger bara, stackars dom som var på plats och faktiskt såg händelsen. jag vet ju att söta bloggerskan ana gina var där bara 10 meter ifrån " bomb-platsen " hon har fortfarande ont i huvet och i nacken efter smällen. tycker synd om henne som tyvärr såg den döda mannen, förstår att hon fortfarande får flashbacks .. fyyfaan ! för er som vill kolla på klippet så säger jag bara, aldrig sätt sån panik förr i sverige !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0