.. waaaah, nervös.

jag fattar inte varför jag stressar för ? ridlektionen börjar lixom kvart över tre och jag stressar ihjäl mig redan nu ? kom hem från skolan för kanske en timme sen, har redan hunnit gå ut med tjabo, upp till affären, fixxa fram alla ridkläder, fixxa tvätten och vänta tills jag har tvätt-tid vid klockan ett. inte jätte mycket men ändå .. det känns panik ! jag måste fan lugna ner mig alltså. t-t-taut lugnt!

:D
är riktigt spänd på vilken häst jag kommer få och allting, och håller tummarna STENHÅRT på att jag kommer få colorado eller vine, please please please god, help me. jag vill inte ha någon jädrans bångstyrig häst, hatar verkligen att jag nästan alltid fått de hästar som är värst att handskas med ! snälla håll tummarna åt mig, detta är allvarligt .. haha nevars. men ni som har ridit / rider ni vet
ju hur det känns när alla får sina favoriter och än själv får bara den man tycker " värst " om så att säga .. inte roligt alls det där .. 

nog om det ..
kommer ni ihåg hur hästarna såg ut ? ni bah: OCH ? som om vi bryr oss, typ .. ah .. haha jag lovar att dom flesta tänker så !
men det skiter jag i för håll käft och så får ni se dom en gång till, så är det bara .. punkt slut. ( dom är riktigt snygga jag lovar )

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0