" ken du göra den putatismus tell mej ? "

innan jag börjar måste jag bara säga två roliga saker som sagts idag, och vi kan ju börja med den första ..
är det någon som läser min blogg som är ana gina-fan ? om inte, så läs hennes humorblogg HÄR sjukt rolig !
och det som var det roliga idag var när jag och min pojkvän stod och laga mat, och jag ville att han skulle
göra potatismos till mig, då jag fick för mig att låta som khadidje (en person som ana gina är när hon ofta
videobloggar) så läs den här meningen med khadidjisk brytning " ken du göra den putatismus tell mej " alltså,
hahaha vad jag skratta åt mig själv när jag sa sådär. alltså gina, ifall du skulle läsa det här så vill jag bara säga
en sak, JAG ÄLSKAR KHADIDJE. det är den bästa karraktären du spelar, garvar lika mycket varje gång alltså !!

.. och sen nu till den andra grejen jag skulle berätta, och det är att jag och pojken var nyss och hälsade på hos hans
föräldrar, vi tog med min hund tjabo i samma veva. och när vi kom dit stog krilles styvfarsa och stekte strömming,
då min hund bokstavligen springer fram, sa jag springer ? ja, han gör det och ska genast ha sig en bit, jävla tiggare !
och då ställer lennart (som han heter) ut strömmingen på balkongen dels för att de ska svalna och för att tjabo ska hålla
tassarna borta, HAHA fattar ni ? TASSARNA, det är ju en hund ! haha. ajja, iallafall .. tjabo är ju så nyfiken så han går ut på
balkongen, sträcker upp nosen och luktar, MEN INTE SMAKAR !! no no. för min pojkvän säger såhär " nejee, han skulle aldrig
ta något utan att fråga " hahahaha, så jävla smart älskling ! jag tror säkert tjabo svarar: " är det lugnt att jag tar eller ? "
haha, det var riktigt rolig må jag säga .. fatta själva ? haha som att en hund skulle fråga innan .. ja, det skulle låta lustigt.

nåja, ska väll inte säga så speciellt mycket mer än det jag skrev ovan. vi var iallafall hos krilles föräldrar och nu sitter vi
hemma vid en varsinn dator och bara segar, ska strax sova .. och imorgon, då är det FREDAG !!!! äntligen är helgen här ..

" .. nu jeg fill säga hejdö tell er .. " ( nu, jag vill säga hejdå till er ) haha :D
avslutar lite fint med ett skönt klipp från ana gina .. go khadidje go khadidje !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0