BIG BANG!

KAN DET INTE BARA KOMMA SOM EN BIG BANG I MITT LIV OCH JAG GÅR FRÅN FATTIG TILL RIK ELLER ?
ååååh.
härliga känsla .. inte för jag direkt är fattig men det skulle ju inte sitta fel med några miljoner, GIVE ..

shit. har suttit och läst natacha peyre's blogg i typ hundra år nu och blivit helt besatt, nästan .. hon är så jävla grym !
hon kör lixom sitt egna race. hon flyttade nyss till L.A och bor / lever som en prinsessa, helt sjukt. är jag avis ? ae va ?
haha, snacka om .. jag skulle nästan kunna göra allt för att få bo och leva som hon gör, fasst med min pojkvän .. *drömmer*
såhär är typ en vanlig fredagkväll i svergie / normalt fall: fixar iordning sig, drar på någon fest / krogen och festar lite lätt
med sina nära och kära, samt dricker sig stup, får minnesluckor, ångrar sig dagen efter, är bakis sedan är allting som vanligt.
såhär är en fredagskväll för natacha: tar det lugnt, solar / glassar, drar på hemmafest hos paris hilton och hela hennes familj och dansar med paris mamma, drar vidare till olika hollywood-klubbar och träffar på sjukt många kändisar så som, blair ( en tjej från gossip girls )
och sen en tjej från the pussycat dolls, minns ej namnet. och sedan massa mer som jag inte minns. hon skrev att hon till och med var nära på att träffa på jennifer lopez, hennes man och henns barn i en studio i L.A, men dom drog när hon kom dit. så fungerar typ nati's kvällar.

TROR NI JAG VILL HA DET SÅ ELLER ? NEJDÅ .. INTE ALLS! alltså, hur har man råd att ens flytta till Los Angeles ?? jag är i chocktillstånd.
neh, nu ska jag och min underbarling lägga oss i sängen och kolla på sister act 2 och bara mysa, för imorgon är det skola / jobb. "funny" .. och då har vi ju inte tid med sånt, förens på kvällen då. ha det massa bra, för det ska jag ! * drömmer, drömmer, drömmer och drömmer *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0