saving private ryan.

hatar verkligen känslan då man fryser så dant så man ryser längst hela ryggraden samtidigt som man är sjukt
kissnödig och knappt kan andas för att kylan har gjort så det fryst i näsan, så det svider när man andas, GOSH!

trodde verkligen jag skulle DÖ när jag var ute med min hund nyss, det var så kallt så jag hade ingen känsel i fingrarna,
skulle öppna dörren till sopp-rummet, tror ni det gick bra eller ? hahaha, fan ni skulle sätt hur det såg ut .. lyckades dock !
nejmen, nu babblar jag för mycket .. ni undrar säkert hur det har varit för mig i skolan , eller hur ? dåså ! då berättar jag ..

jag har faktiskt haft det jävligt bra, en riktigt skön dag har det varit. vi började dagen med att kolla på film från andra världskriget
" saving private ryan " och den filmen är ju så jäääääääääävla bra, fasst sorglig. sen efter filmen så fick vi julmust, pepparkakor och godis av våran snälla lärare ninna .. lovar er, världens bästa och roligaste lärare !! kommer sakna henne på lovet fan .. och ni bah : " hallå ? har carro blivit dum i huvudet eller ? .. lixom SAKNA EN LÄRARE ? " och då är mitt svar: eh, ah ? hon är fan som en ungdom ..
hon beter sig som om hon vore ungefär i min åldern, det är det som är så roligt med henne. som idag på lektionen så sätter martin (en idiot) på musik på skolans dator och då är det typ trance, hardstyle .. något i den stilen ! och ninna (läraren) säger: vafan, är det där musik ? .. det tycker jag inte de låter som, SÄTT PÅ BOBBAN ! (bob marley) och då sätter han på kayne west - ganjaman och hon säger: ah fyfan, nu börjar det lika något ! hahahaha. så jäkla sjuk i huvvet är hon .. därför jag kommer sakna henne, go ninna !

                       
                        
började tänka på min kära bror när jag snacka om filmen vi såg, ( bild tagen nere i kosovo )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0