försenat inlägg!

har precis slängt i mig en bit av krilles morsas födelsedagstårta från igår (fett) !
och biten la sig aldrig ner, vilket betyder att jag lär bli gift inom en snar framtid ..
nevars. klart jag vill, men inte förens om många år .. än sålänge är jag förlovad !

vad gör folket idag då ?
själv så sitter jag ensam hemma och har faktiskt ganska tråkigt, ska snart klä på
mig rejäla kläder för att sedan gå ut med tjabo. senare framåt fyra-tiden då när min
pojkvän slutar jobbet blir det nog en sväng till stan, fårse vad både han och jag orkar !

och nu är det bara 2 dagar kvar till nyår :D vet fortfarande inte vart jag ska fira det ?
såg att kissie hade en tävling " vinn 2 biljetter till åre med mig " och visst skulle det
var lite häftigt att festa tillsammans med en storbloggerska men ändå inte, trivs bäst i det
sällskap jag har här hemma i norrköping, jajjemen. vart ska ni fira erat nyår ? tell me ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0