fredag och lördag.

sitter och fryser rumpan av mig just nu, har precis käkat kvällsmat med älsklingen.
ska strax gå och lägga oss, fyfan vad skönt det ska bli att få sova lite. är sjukt trött !


fredags/igår: hälsade på min morfar och tog en fika tillsammans med han och några till,
bestämde med morsan och hennes " man, kille, pojkvän " att jag och min pojkvän skulle sova
över hos dom i mauritzberg, måste säga att det var ytterst trevligt och roligt ! styvfarsan
lånade min och min pojkvän's gitarr och började härja loss klockan ett på natten ungefär, haha.
men något som inte var lika roligt var på vägen ut till mauritzberg. eftersom det är halt ute så kör
min pojkvän väldigt, väldigt lugnt och det gjorde vi nu med bara det att det kom en " jävel " bakom
oss som körde på som fan rent utsagt och jag sa direkt till krille - " fyyfaan vad han drar på då !! "
och så såg vi hur han börja tappa kontrollen på bilen och sen vart det bara som ett stort vit snö-moln
på himlen och så såg vi att dom i bilen hade kört rakt ner i diket som var på sidan av vägen ! snacka
om att jag till och med jag fick det där lilla knipet i magen, kändes ju som att det var en själv som satt
i den bilen. inte roligt att se, och det är första gången jag gör det med ! tycker bara det är läskigt alltså.

och så till lördag/idag: har firat min bror's barn ville, som fyllde 3år idag .. söt han är ! fasters lilla grabb.
och sen efter vi gjort det så följde jag och min pojkvän med till min andra bror och hälsade på han och han's
flickvän, vi tog det lugnt och bara var .. och nu sitter jag som sagt hemma och fryser i vårat kalla jäkla rum !

.. vet ni vad som händer imorgon då ?
jo, det är ju lilla jag som blir firad ju :D
jag och min älskade ska till pappsen imorgon runt klockan 12
för att umgås och bygga lite pepparkakshus .. fan så mysigt !
.. längtar tills imorgon, som ett litet barn hehe. sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0