väntar på angelica och johanna.

jahapp. sitter man hemma med ridkläderna på redan och väntar på att angelica och johanna ska komma hit.
dom är och tränar just nu på world class, har funderat på om jag också ska börja träna där tillsammans med dom ?
får ju lixom ett gratis gymkort av skolan för ett helt år, snällt va ? måste tänka på saken .. och vet ni vem som
kommer för att titta på när jag rider sen då ? ingen mindre än, min käraste .. åh, vad pinsamt ! han har aldrig
sätt mig rida, jag gör väll bort mig haha. eller rättare sagt, har väll ingen kontroll för att jag kommer låta min
blick smita bort åt hans håll hela tiden .. nevars ! jag ska sträcka på ryggen och visa vad jag går för, yaaahuuu.

.. nääähmen. jag måste avsluta nu, mina händer darrar (är nervös) fan, vet ju inte vilken häst jag ska välja ju !
undra om jag ska ta colorado igen ? eller om jag för en gångs skull ska prova något "nytt" äsch. får bli som det blir.

hare' gött .. skriver senare om hur det gick ! hejjs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0