blod?

jag kom nästan precis hem från stan, har gått lite med morsan.
och på vägen hem ser vi någonting konstigt på marken, hm (??)
det var som om någon hade doppat sina fötter i röd målarfärg
och sedan hoppat runt på stället? så det var röda fotspår som såg
ut att ha hoppat runt på en viss plats, skumt? när min morsa såg
det så konstaterade hon direkt var det var, blod !! my gooosh.
tänk er! det kanske var någon oskyldig människa som var hade
varit ute på krogen och sen var påväg hem och sedan blev på-
hoppad av ett gäng idioter? tänk om! för min morsa såg direkt
att det inte var färg, det var verkligen mörk-rött! usch fyfan.
synd att jag inte hann att få en bild på det så ni alla fick se!
för det var verkligen inte roligt att se det, man kan ju bara
tänka sig vad som har hänt just där typ dagen innan ? ..
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0