kissie-time!



VAD TYCKER NI OM ALEXANDRA (KISSIE) NILSSON EGENTLIGEN?
mitt svar: jag älskar alexandra, och jag älskar kissie men det är inte alla
som är lika förtjusta i själva kissie för när hon "spelar" rollen som just kissie
i sin blogg kan hon tros vara världens bitch osv, fasst hon i själva verket inte
är det !! tycker det är fel av folk att dömma henne efter hur hon är i sin blogg.
för jag kan tänka mig och jag har märkt att hon absolut inte är samma person
utanför bloggen, inte för att jag har träffat henne men hon har ju varit med i
repotage och intervjuer och då har man ju märkt att hon inte är så dryg och
bitchigt som alla verkar tro?! och ni ska veta att mycket då menar jag 50/50
av det hon skriver i bloggen stämmer inte, dom flesta vet nog redan det men
jag tänke bara informera er som inte vet! för hon är för det mesta ute efter
att provocera, så folket ska reagera och tänka: men shit! hur kan hon göra
så som hon gör? varför klär hon sig sådär? varför gör hon om sin kropp och
skriver inlägg i sin blogg om att hon är emot operationer och botox och dittan
och dattan! jo, just för dom här andledningarna, att folket skriver och "klagar"
på det hon skriver och klagar på hur hon är! hon får ju mer läsare på det sättet
också, kanske därför hon är och har blivit sveriges största blogg-queen? hmm ..
men mina åsikter och tycken är: hon är sjukt vacker som hon ser ut nu och hon
har en jävla snygg stil (ge mig) och jag ser upp till henne på ett sätt, för hon är
stark och kämpar sig igenom sitt liv som kändis hur mycket än alla klankar ner
henne, en brud med lite krut i det där! haha, just därför jag älskar alexandra !
..
(varför jag tog just denna bilden som är över är för att visa hur hon egentligen
har sätt ut fasst hon ljugit och sagt att hon är både det ena och det andra men
bilderna är bara bevis på hur hon egentligen ser ut och visst, det är ingen vacker
syn men det är som sagt ett bevis på hennes riktiga jag, inte nu men så som hon
såg ut innan operationen och alla insprut i läpparna och kinderna, goosh stackars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0