klockan är 00.23 ..

klockan är alltså 00.23 och jag sitter fortfarande vaken med älsklingen
nördandes brevid mig. han sitter och kör cod mw2 på xbox medans jag
sitter här vid hans dator och skriver lite, har nyss varit och tagit oss en
korv på statoil, vi orka inte öppna kylskåpet så vi "snodde" hans morsa's
bil dit bara för att typ, haha nejdå. vi ska närsom krypa ner för att slänga
på filmen the collector (spännande) som vi ännu inte sätt. sen blir det sova!
ska ju upp klockan 8 imorgon för skolavslutning, posetivt eller negativt? hm
både och tror jag, just negativt är ju för att det är jobbigt att komma upp
på morgonen sen är det ju klart att det är posetivt för att jag slutar och är
ledig en och en halv månad framöver eller vad det nu blir?! strunt samma.
är glad för det iallafall. och sen så blir det ju party party senare mot kväll /
natten tillsammans med älskling, tobbe b & co. tobbe tar sin student så det
blir lite rajj rajj och firande fan, nice! får hoppas på en jävla lyckad kväll ..
men nu ska jag fan i mig ta och nörda lite jag med, bubble trouble och l4d 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0