mhhhmm.

kvällen / natten vart ju inte som planerad, goosh.
det var det absolut träligaste i hela mitt liv, nejdå!
det vart väll hyfsat till en början tills allt som vanligt
observera som vanligt spåra ur, självklart sickan !!
folk som dricker för mycket är så härliga ibland och
jag måste bara säga att man får ett jävla humör när
man har alkohol i kroppen. låter som om det är första
gången jag har druckit men det är det ju inte, för det
som hände igår har man ju inte varit med om många
gånger *host* bara sisådär VARJE GÅNG, så jävla trött
på det så det inte är sant. trött på dryga folk och speciellt
trött och sjukt förbannad på tjejer som går på ens pojkvän!
fuck skulle göra nästan allt för att ta dö på varenda jääävel.
ajja, nog om gårdagen, vill ju helst inte minnas någonting ..
så nytt om idag, jag och älskling har varit med danne, krille's
kusin hela dagen. har inte gjort mycket typ kollat på film och
filmen vi såg var det sämsta jag sätt i hela mitt liv! ni vill inte
ens veta vad den heter typ bara c******** ni kan aldrig ens gissa!
sen nu iallafall så sitter älskling och spelar och jag ska också göra
det nu, kan ni gissa vad för något? bubble trouble så jävla klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0