min dag har varit toppen!

min dag har verkligen varit sjukt bra, det har varit minst 27-28 grader idag.
snacka om att jag har blivit jävligt brun och jag har kanske varit i solen i typ
4 timmar idag sammanlagt! jag är grymt glad över det, man vill ju ha lite färg!
det blev skolan idag som vanligt, med en skön sovmorgon på det. jag käkade i
matsalen och sen hade jag musik, eller nja. istället för musik tyckte min lärare
att vi skulle gå till halvars istället, skolan ligger ju precis brevid halvars, niiice.
så han bjöd mig och en till i klassen på glass, sen satt vi ett tag och solade på
en bänk som var på framsidan av skolgårn. sen blev det att dra sig bort mot
bild-salen där jag fullföljde mitt kanin-projekt haha, minns ni? min snygga ler-
kanin. jag fick ett vg+ och jag får nöja mig med det, var redigt glad över det!
sen efter lektionen så fick det bli att möta upp morsan för att hänga på upp till
hennes kolonolott som hon skulle försöka sälja och hur gick det? säger bara, såld.
har hållt på som fan där uppe vid lotten, jag har bland annat solat och sen klippt en
gräsmatta på 200 kvm, lite jobbigt men det var ju tvungen att bli av! duktiga lilla jag.
och morsan's kompis john och hans lilla son på 3 år var med upp och hjälpte till oss,
jag lovar den där lilla sonen asså, sötaste ungen! aw. det är nästan så man saknar'n.
och nu har vi äntligen kommit hem efter slitet och jag ska hoppa in i en dusch innan
min älskling kommer, vill ju inte vara ofräsch! så vi hörs kaaaaaanske senare, bye!!

och här har vi den otroligt sexiga gräsklipparen, kan ni fatta att det tog tid ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0