nu var det länge sen va?

det var ett tag sen jag uppdaterade här nu.
har inte haft tid eller ork till att göra det helt
enkelt! och jag har ju inte gjort något speciellt
dom senaste dagarna förutom igår isåfall, då jag
och älskling drog till trädgårn' och träffade tobbe,
emelie, emme, jocke, adde och adde's farsa det va
jädrans trevligt det! sen har jag inte gjort så mycket
annat. fasst idag har jag varit rätt duktig tycker jag !!
vaknade och käka frukost och direkt efter det så gick
jag och älsklingen ner i garaget för att tona hans rutor.
det gick skitbra först, sen så råka jag fucka allting fan!
så det vart inte så mycket av den där toningen, men det
löser sig någon annan dag. sen var det inte mycket mer än
att vi drog till sofie (krilles syrra) och hälsade på en snabbis,
det var möjsigt. och nu sitter vi hemma hos babe och spelar
lite halvt, jag har blivit beroende av l4d2 typ .. pinsamt ..
nejdå, men rätt så. har faktiskt blivit rätt bra på de dääääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0