sikken värme!

nu är jag hemma igen, kan ni tänka er? klockan är 21.23
och det är fortfarande sjukt skönt ute, sådär lagom svalt!
var som jag skrev i förra inlägget i folkets park med ange,
vi drog fram en filt och satte oss i den stekheta solen, yyff.
härligt när det blir så pass varmt att man känner hur brun
man blir! iallafall vi har haft det riktigt mysigt idag kan jag
lova, har suttit och pratat/skrattat massor like old times !
så har vi promenerat också, det är så mycket vi har hunnit
med idag faktiskt. vi har t.ex hunnit göra bort oss (like OT)
vi har hunnit solat, skrattat, snackat sckeejjt om ***** lite, oj!
så drog hon tyvärr för ett tag sen och jag och morsan orkade
inte bara sitte inne även fasst klockan är/var rätt mycket så
vi drog en sväng bort till halvars för att ta oss en varsin jävel!
haha och nu sitter jag hemma igen och ska snart gå och borsta
tänderna och sen sova o drömma om min älskade som kommer
hem imorgon, goosh vad glad jag är! men sov gott på er idiuts.

bilder från idag.





 and happy summer 2010, den beste sommer'n i mitt liiiiiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0