skallebank!

sjukt jobbigt dag idag. skulle till biltema, var det snack om!
alltså jag, älskling och marcus och när vi kommer dit gör vi
det vi ska och klockan är  typ runt ett halv två kanske och
så pajjar bilen utan någon anledning eller förklaring och vi är
tvungna att ringa en bergnings-bil för att be dom hämta bilen
så vi var ju inte hemma förens vid typ halv sju plus att vi inte
hade ätit någon mat sen frukost, snacka om äckligt jobbigt !!
sen vart ju vädret som det var med, SKIT. vilket resulterade i
att jag som vanligt fick världens jävla huvudvärk, mama mia ..
och nyss fick jag reda på att en rätt nära person har sätt mig i
torsdag's då jag råkade göra bort mig lite inför typ några 100
pers, pinsamt och förjävligt! fråga inte vad. och nu sitter jag
här framför datorn och ska dra en runda l4d2 sen ta ett långt
underbart bad med min älskade, det behövs verkligen idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0