tisdag.

okej, förlåt. jag har inte bloggat sen i söndags jag vet.
har haft det rätt körigt och inte haft någon tid alls och
dessutom så har jag inte haft någon möjlighet att kunna
sätta på min dator, för jag har inte haft någon el-kabel !
men iallafall, i söndags så drog jag och älsklingen till ikea
för att handla hem en tv-bänk till honom och hans morsa.
så efter det blev det raka vägen hem till mig för att hinna
säga hejdå till varandra, han åkte ju i söndags! buuuuhuu.
men han kommer hem om 2 dagar, så det är inte så farligt!
som tur är. och lite mer snack om igår (måndag) så träffade
jag angelica, drog till klocket och vi gick direkt till filipos för
att jag skulle ta något att käka! sen drog vi till willy's som vi
oftast alltid brukar göra, haha. så satte vi oss på ett berg och
snacka lite minnen. sen vidare till en mysig plats med gungor
satte oss där som 2 små barn och började gunga och fortsätta
att snacka om roliga saker som hänt osv .. sen vart klockan 9
och jag kände att det var dags att börja dra sig hemåt och vet
ni vad jag gör istället för att ta spårvagn? jag går helt sjuukt!
så jag gick hem då klockan 9 och var hemma sisådär 10 eller
någonting, duktig flicka jag är !! men nåväl ska dra mig bort
mot skolan, började egentligen halv 9 eller något men men ..
"jag är påväg" säger jag bara! haha, hörs lite senare idag! piz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0