vill ha, vill ha!

varför är det så mycket som man vill ha jämt? det känns som om jag ta me' fan
vill ha saker och ting jämt! bland annat allt det här nedanför! allting är så jävla
snyggt. om man bara hade haft pengar till allt! fuck dom som är rika fan. buhuu.
men om 4 dagar blir det ullared för mig, älskling och mami !! även fasst det mest
bara är skräp-grejjer som finns där så vill man ju ändå försöka komma i väg och
hitta någonting jag menar, hur roligt är det i norrköping's stad varje gång man
har pengar då? därför ser jag fram emot att komma iväg lite, speciellt med min
älskade också. hm, hoppas jag har tillräckligt med pengar?? det löser sig allt ;)

plz, ge mig det här och lite till ? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0