är det något fel med att älska en människa så mycket som jag gör?

jag förstår inte att folk kan tycka att det är
onormalt om man rör sin pojkvän lite, va?
jag förstår inte deras problem, jag menar
om jag skulle vara singel och vara med 2
av mina polare, inte fan skulle ja bry mig
om dom rörde vid varandra eller kysste
varandra eller ja ni förstår hur jag menar!
jag verkligen ÄLSKAR min pojkvän riktigt
jävla mycket så ingen skulle kunna förstå
hur mycket det egentligen är, fan alltså.

blir så besviken och ledsen på just den
här situationen, att vart man än är eller
vad man än gör så klagar folk och jag
vet nog vad alla som läser tänker nu;
varför bry sig vad alla andra tycker?
JO, för att det är riktigt störande när man
tar tag i varandra och ska ge varandra en
riktig såndär "hollywood-kyss" men då så
tycker folk att det är fel? alltså jag förstår
inte varför? visst, man ska anpassa sig när
man är på besök/ är med någon nära vän
man ska inte behöva klänga på varandra
stup i kvarten men man ska förfan kunna
röra vid den man älskar utan att någon
annan ska behöva yttra sig, minsta lilla.
tycker faktiskt att det är respektlöst!
jag vill fan kunna ge den jag älskar
äkta kärlek, utan att folk ska tycka
att man svansar efter varandra.
förlåt men jag blir upprörd ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0