gör inte så överdrivet mycket.

gick lite tidigare från skolan för att jag inte riktigt orka
så jag och yim gled runt lite på stan för att hon skulle
kolla efter hårfärg och jag efter ett nytt tangentbord
råka ju vara duktig och spilla lite cola på mitt förra
haha, klantskallen Nr.1 sälfklart! aya, sånt som sker.
nu sitter jag iallafall hemma och tråkar alldeles ensam
känns ju inte så jävla happy precis, men vad gör man?
pfft, har åtminstone sminkat mig lite för ett tag sen så
man kanske ser skaplig ut när mitt hjärta kommer hem
jag saknar honom redan, även fasst han drog typ nyss.
ska strax käka, för jag verkligen hungrar ihjäääääl mig!
det blir så gott som raggmunk och bacon, min favvis typ.
sen ska jag göra iordning mitt avskyvärda hår, i hate it!
blir att klippa toppar och sen ha i lite silkesdroppar hehe
" rekommenderar silkesdroppar till dom med slitet hår "
det luktar så fräscht, det är som om man precis varit hos
frissan och klippt och stylat håret, helt underbart alltså
och dessutom repareras slitna toppar och håret blir lent
och luftigt, jag älskar verkligen silkesdroppar, aw hihi ..
ae, men nu ska jag nog börja med håret nd' da clothes
vi hörs snart igen, 
Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0