.. i sthlm !

igår blev det att ge sig av mot sthlm ..
bara försöka rensa tankarna och glömma
den förbaskat tråkiga äckel-staden nkpg !
har sån stor jävla lust att flytta hit alltså,
bara jag och min älskling i en annan stad.
jag menar, folket i nkpg och folket i sthlm
det är världens skillnad? der är sån otrolig
befrielse att få åka bort i någon dag bara?
men idag ska vi hem, älsklingen och jag..
tråkigt nog har jag ju skolan att sköta !
men men, hade jag haft lov nu hade jag
lätt stannat här hela jävla lovet, underbart.

angående bilden; tog en fika med bror, mia
& min kära älskling på "afé" haha, riktigt mys.
och checka in våra lattes, hur coola som helst !


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0