jag bara önskar jämt!

jag har inte fått mitt studiebidrag på
snart 2månader fatta om jag börjar bli
riktigt desperat, fick lite cash idag som
jag tänkt spendera på något vettigt för
engångskull, men det blev godis & mat
haha, tjockt. ajja, sånt är livet lixom?!
får bara sitta och önska att jag har de
riktiga feta pengarna i fickan som jag
kan kasta hej vilt utan att behöva oroa
sig minsta lilla, så jävla skönt det hade
varit ärligt talat, fan vad jag hade gjort
för dom där "önskepengarna" nu alltså!
har så mycket planer som skulle gå i
uppfyllelse isånna fall, vafaaaaan släng
hit en bunt sedlar till mig, så jag kan må
lite okej? alla människor mår ju bara bra
av pengar nu för tiden, galet? ne verklighet.


fick sjukt snygga armband av min kära mor idag, supertack!Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0