inget speciellt.

dagen började med ett sms från emelie, hon skrev att hon
skulle komma till skolan idag (sjukt konstigt) med tanke på
att hon inte har vart i skolan på 1 månad, 1 vecka och 1 dag!
så jag vart ju lite små happy och gick och mötte henne utanför
skolan typ, vi gick på alla lektioner fram till lunch och jag måste
bara säga att maten idag smakade blääää, verkligen usch på det.
sen så träffade vi yim påvägen från matsalen, vilken överaskning?
hon var för en gångs skull och hälsa på norrköping den jäveln hehe.
hon ville att vi skulle följa med henne till eber för hon ville inte gå dit
ensam, så vi följde henne! påtal om eber, dom är fan taskiga mot oss
på de geer, idag släppte dom en stinkbomb i våran trapp- uppgång för
att dom hatar esteter, haha så jävla töntigt egentligen? ajja don't care.
iallafall jag var bara tvungen att fråga henne vad hon gick för linje nu i
hennes nya skola i jönköping, och måste bara säga att jag är inte rasist!

yim
: jag går iv.
jag: vad är det?
..
jag: aha, invandrare?
yim: hahaha, nej? det är typ samhäll!

ajja, det kanske inte var världens roligaste men emelie skratta iallafall, he.
yim drog och jag och emelie fortsatte ner till stan för att möta hennes morsa
och mormor, hennes morsa skulle ta hål i örat på hårvårds-baren så vi kolla på.
efter bara en halvtimma ringer yim och ber oss möta henne, vi bestämmer att
vi möts där vi redan var alltså hårvårds-baren! yim kommer dit och emelie går
in i affären för att fixa en sak åt mig *hemligt* uuhh ;) när hon hade fixxat det
så drog jag hemåt och nu sitter man här, helt själv! blir kanske att träffa angelica
idag, om hon nu hör av sig vill säga. men jag hoppas på det! kanske blir ett inlägg
senare om jag nu har någonting att göra, så vi hörs kanske sen! c' ya people. pallit!

btw, måste bara säga att fyfan vad glad jag är att himlen är så jädrans blå idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0