a night with emelie.

som jag skrev i mitt förra inlägg, emelie sov hos mig!
det var riktigt segt till en början för vi gjorde typ inget.
sen när det började bli lite mer kväll då kom vi igång, ha.
ni vet ju hur man blir om man är liiite för trött? så kallat
övertrött alltså! ja, det var vi kan man ju lugnt säga haha!
gosh, vad roligt det var ett tag igår natt, vi satt och spela
l4d2 i några timmar alltså turades om efter varje bana och
sen blev det bubble trouble 2spelare, hahahaha fan vad roligt
det var och speciellt när man är trött och inte hänger med !!
ni måste testa spela det, sjukt asså. ajja, sen när vi * host *
jag menar när hon vart trött så ladda vi ner happy feet som
vi hoppades på att få se direkt men mitt internet är ju sååå
snabbt så den vart färdig någon gång runt 6-7 på morgonen!
och alla som läser kanske tänker -"men shit, ofta hon inte har
sätt happy feet? ja menar, den kom ut lixom 2004-2005, daah"
och då kommer erat svar här att: nej jag har inte sätt den än
för jag har aldrig kunnat ladda ner den, vet inte varför?! ajja ..
vi slängde iallafall på filmen prinsessan och grodan, aw snuttigull!
haha, det var faktiskt emelie som hade med sig filmen så? det fick
iallafall bli den, sen efter hälften av filmen så slockna både emelie
och jag som 2 små bebisar! och påtal om bebisar, imorn kommer
min bebis hem igen och vi firar hela 11 månader, ett grattis kanske?
i'm so happy that i have you by my side forever and ever baby, loveu.

/ måste bara säga en sista sak innan jag avslutar, oh nils vedin! haha.
roligaste med emelie på natten, började snacka om spelet " freddy fish "
och i spelet så säger dom så från ingenstans, alltså bara helt plötsligt?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0