back again.

här kommer en liten sammanfattning ..
förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag!
men undra varför? jo, min älskling och jag
har ju myst hela veckan sen han kom hem.
men har ju inte bara blivit han och jag utan
har också träffat tobbe och folket, typ mest
glidit runt och checkat läget i norrköping och
även i söderköping för några dagar sen, var
meningen att vi skulle ner lite fort för att käka
glass på smultronstället men det stängde precis
när vi kom dit så vi tog det dagen efter istället!
och då regnade det så förbannat, men vi sket i
det för glass skulle vi ha, det spelar ju ingen roll
väder i sånt fall? haha tjockiisar. men annars så
har vi väll inte hittat på någonting sådär speciellt.
ae, nu sitter jag i mitt ensamma rum och tänker
på min älskling som åkte för sisådär 2timmar sen!
nu är han snart tillbaks på gotland men som tur är
inte lika länge som sist, nu är han där ungefär 3-4
dagar så det känns jävligt bra, he is back soon ;)
på tal om " back soon " i be back soon för jag ska
gå och ta mig en rejäl skål med chocklad-glass !!!!
iiiiiiiii beeeee baaaaack / c.


old pic, men ibland får man väll bjuda lite på sig själv, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0