back at home again.

nu är jag hemma efter en ganska så lång dag med angelica!
vi gjorde ingenting speciellt, men det är alltid lika roligt med
min älskade bvp. jag drog som sagt till henne i klockaretorpet,
vi gick runt ett tag och inte visste vad vi skulle göra, det var typ
planerat att vi skulle sola och kanske fiska men så vart ju vädret
som det vart med, när jag kom utanför dörren så vart det precis
grått och tråkigt överallt, tror faktiskt det kommer åska inatt jag
har en stor känsla av det, känner det direkt eftersom jag får sån
jävla huvudvärk, träligt. men hur som helst, vi hittade iallafall ett
ställe där vi kunde sitta och snacka en massa gamla minnen ihop!
så jävla underbart att få träffa sin bästavän ibland säger jag bara.
sen gick vi mot willy's för att jag skulle köpa mig fet på en dumle-
kaka och ange kör ju på gi-metoden! haha, nae men hon har blivit
en nyttighet-människa så hon springer och tränar varje dag och så
äter hon en massa nyttigt, snacka om att ha ett sunt liv då? hm ja!
sen iallafall blev det en sväng förbi norf, det gamla stallet man en
gång har ridit i, mysigt att hälsa på alla hästar som man har saknat!
sen satte vi oss på ett litet berg för att fortsätta snacka gamla tider,
och det vart flummigt värr, snacka om roligt vi hade det! och imorn
blir det att träffa henne igen, hoppas det blir fint väder så man kanske
kan hitta på något ännu roligare till och med! men nu ska jag ut i köket
och käka lite kvällsmat serrni, hoppas ni sover gott för det ska jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0