bubble trouble.

goooosh, vilket jävla bajs-väder det ska vara i norrköping då!
det är nu man drömmer sig långt här ifrån, jag har till och med
dragit iför båda mina fönster i rummet så man inte kan se ut på
något sätt, vill ju inte se skiten ffs! .. och nu till den stora frågan,
vad gör man än sån här tråkig dag som idag som idag som idag ??
skulle ju blivit att träffa angelica men vet inte om det blir så nu bara
för vädret! jag menar, hur roligt är det att sitta inne en hel dag då?
ajja, fårse hur det blir med det där! för mig just nu blir det bara att
ta det lugnt och nörda bubble trouble ett tag till morsan kommer
hem med käk, efter det så blir det en varm och härlig dusch, ohja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0