dagens-test!

dagens humör: fundersam och sjukt glad :D

dagens mående:
mår otroligt bra, och det är inte så svårt att lista ut varför? *hihi*

dagens borde: städa mitt rum och fixa iordning tills Mr.K kommer ;)

dagens frisyr:
just nu, bara uppsatt lite slarvigt i en bulle men senare blir det tillfixat!

dagens smink: ingenting (ska ju bara till skolan) men senare blir det makeup-time.

dagens klädsel:
ett par gamla mjukis nu, men yttligare ska de bytas senare.

dagens planer:
skolan, hem, käka, städa, fixa iordning mig sen kommer baby hem.

dagens vill ha: pengar!!

dagens fundering: är det verkligen mening med att fixa sig tills klockan 10 på kvällen?

dagens beroende: datorn, sen har jag inte en aning.

dagens tråkigaste:
absolut ingenting, humöret ligger ju på topp!

dagens längtan:
att få komma hem så fort som möjligt så jag hinner med allting.

dagens superlängtan:
tills älskling kliver innanför dörren, super-saknad!

dagens tidning:
-

dagens låt: ingen just nu, men vet att det kommer bli " Sean Kingston & Justin Bieber - Eenie Meenie " & " Train - Hey, Soul Sister "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0