?

jag börjar fan undra över en sak, eller rättare sagt
jag har undrat över den här saken ett bra tag nu !
det är att det verkar som min lärare är rasist? :bigeyes:
haha inte för att vara taskig nu men det är faktiskt lite
roligt eller så är det bara jag som är dum i huvvet haha.
varje gång vi har musik-lektion så får vi alla i klassen en
varsinn gitarr och christian (negern) i klassen lyckas alltid
få den hel-vita gitarren, är det för att man inte ska missa
att han sitter där eller, asså så han syns ordentligt? hm ..
och jag får ju alltid den bruna gitarren för att jag är vit?
haha nejdå, tror inte det ligger till så som jag tror men
det är riktigt sjukt om man tänker efter, inte sant? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0