funny looking guy, keep on walking!

tänk att jag kunde sjunga på engelska redan när jag var fyra år!
jag måste varit värsta underbarnet ffs, man blir ju nästan stolt ;)
..
nå väl, jag har spenderat hela min dag med morsan och lilla ville.
vart en tripp upp till morfar och hälsa på ( för en gångs skull ) tog
en fika med diana och micke som vi fick skjuts utav dit, trevligt!
sen blev det att lämna av ville hemma hos jimmy och linda och vi
blev kvar ett tag för att käka god middag tillsammans, myspys!
och nu sitter jag hemma igen och ruttnar bort känns det som ..
det ända jag sitter och tänker på är min bebis som kommer hem
om snart två dagar, asså åååååååh jag kommer hoppa på honom
när jag ser honom och dränka honom med pussar och kramar iiih.
ärligt talat så känner jag mig nykär igen, det känns så himlans bra!
men nu ska jag väll gå och lägga mig, så det kan bli söndag någon
jädrans gång, för imorgon blir det förhoppningsvis att träffa angelica.
så jag säger godnatt, uppdaterar mera imorgon! puss till min kärlek Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0